Preview
Direct Research, nieuwe inzichten altijd dichtbij

Visuele identiteit

Direct Research vroeg ons om een nieuwe visuele identiteit te ontwikkelen. Hun huidige huisstijl paste niet meer in het huidige tijdsbeeld en zij konden zich er niet meer mee identificeren. Alles moet aansluiten op de centrale propositie: Snel inzicht creëren door efficiënt en kwalitatief onderzoek.

Fleetmarketing

De heldere kleuren en vormtaal lenen zich uitstekend om een opvallende verschijning te creëren op de Nederlandse wegen.

Beeldmerk Direct Research lichte achtergrond

De deur naar nieuwe inzichten

Het uitgangspunt bij de ontwikkeling van het beeldmerk was het snel verkrijgen van nieuwe inzichten door efficiënt onderzoek in de markt. Dit heeft zich letterlijk vertaald in deuren die open gaan. In het beeldmerk is dat visueel gemaakt door de combinatie van de twee initialen, D en R. Verder is er gekozen voor een modern, verfrissend en tijdloos kleurenpalet en font.

Benieuwd naar wat wij voor jou kunnen doen?

Copyright© 2020 Home of the Brave.
Alle rechten voorbehouden.

Interesse in een afspraak?

Laat je gegevens achter, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op!